W piątek 27.05.2022 r. pojechaliśmy na wycieczkę do Malborka. Jechaliśmy prawie 3 godziny, ale było warto! W czasie podróży śpiewaliśmy piosenki. Pierwszym punktem wycieczki była wizyta na Zamku Krzyżackim – największej twierdzy średniowiecznej Europy. Odbyliśmy tam lekcję muzealną pt. „Legendy Zamku”, a Pan przewodnik oprowadził nas po obiekcie. Dowiedzieliśmy się też, że zamek w Malborku jest wpisany na listę Światowego Dziedzictwa UNESCO i leży nad rzeką Nogat.  Po zakończonej lekcji historii był czas na zakupienie pamiątek. Następnie udaliśmy się na obiad do McDonald’s, aby nabrać sił przed dalszą częścią wycieczki. Po obiedzie pojechaliśmy do Dinoparku, gdzie zobaczyliśmy m.in. ruchome dinozaury i smoki, wioskę neandertalską i jaskiniowców czy domek z piernika.  Wiele emocji wzbudziła w nas wizyta w kinie 5D. Był także czas na korzystanie z atrakcji parku m.in. laserowy tor przeszkód, muzeum skamieniałości. Do domu wróciliśmy zmęczeni, ale zadowoleni i bogatsi o nowe doświadczenia.

Dziękujemy bardzo za to Pani Kasi Sałyk, Pani Agacie Wojnowskiej, Pani z biura podróży oraz bardzo miłemu kierowcy.